Voor 15.30 besteld? Vandaag verzonden!

Verzending

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vanaf het moment dat de betaling binnen is. 

Wanneer je woonachtig bent in Nederland, heb je meestal je pakketje de volgende dag al in huis. Ben je woonachtig in België? Dan kan je jouw pakketje meestal binnen 3-4 werkdagen in huis verwachten. 

Bij het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend voor zowel Nederland als België, dit om te voorkomen dat je voor onverwachte kosten komt te staan. 

Lot's Horse Design is niet verantwoordelijk voor kwijtgeraakte of beschadigde post. 

 

Alle brievenbus post verzenden bij met PostNL en alle brievenbuspakketjes en nomale pakketten verzenden wij met DHL. 

 

*Momenteel is er een vertraging op post bij PostNL in verband met de coronacrisis. Het kan daarom voorkomen dat je jouw bestelling niet meteen de volgende dag in huis hebt maar een paar werkdagen later. Hier is helaas niks aan te doen. 

 

Retourneren

Bevalt je bestelling niet? Super jammer, maar bij Lot’s Horse Design is het uiteraard mogelijk je bestelling te retourneren. Je hebt veertien dagen, gerekend vanaf de dag dat jouw bestelling geplaatst is, de tijd om je bestelling retour aan te melden door een e-mail te sturen naar info@lotshorsedesign.nl, met hierin je naam, bestellingnummer en de productnaam/productnamen.

Na aanmelding heb je zeven dagen om je pakketje met ingevuld retourformulier daadwerkelijk te versturen. Als wij het pakketje onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking hebben ontvangen, zal het bedrag binnen veertien werkdagen terug op de opgegeven rekening staan. Dit is exclusief de betaalde verzendkosten!

* Retourneren kan alleen met producten die online gekocht zijn, producten die fysiek op wedstrijden zijn gekocht vallen helaas buiten het retourrecht!

 

Bij bestellingen waar kledingitem(s) zijn besteld komt standaard het retourformulier. Mocht je een product willen retourneren die niet onder kleding valt is dit natuurlijk ook mogelijk maar moet je het formulier zelf uitprinten via de website en deze bij de retourzending voegen.

Op de achterkant van dit formulier en op onze website zijn onze retourvoorwaarden te vinden. Lees deze goed door voordat u uw bestelling retour aanmeld!

 

Retourvoorwaarden:

* De producten dienen in de originele verpakking en staat terug gestuurd te worden. Het product mag niet beschadigd zijn en mag geen gebruikssporen bevatten. Ook mag het geen make-up vlekken, transpiratie of parfumgeur bevatten.

* De kosten van de retourzending zijn voor de klant. Mochten er boetes voort komen uit de verzending, zijn deze boetes ook voor de klant. Wanneer het product word afgekeurd omdat het gebruikssporen of beschadigingen bevat, en wil de klant het product dan toch terug, zijn de nieuwe verzendkosten voor de klant.

* Wij raden aan om de producten te retourneren in een pakket met Track and Trace code. Zo kunnen er nooit miscommunicaties ontstaan over het wel/niet verzonden hebben van de retourzending. Bewaar de Track and Trace code goed totdat je bericht hebt ontvangen dat het product in goede orde is aangekomen. Maar dit is de keuze van de klant.

* Het kan heel soms voorkomen dat er een pakketje kwijt raakt bij PostNL. Mocht dit het geval zijn, valt dit onder het eigen risico van de klant.

* De producten die buiten de retourperiode worden geretourneerd, nemen wij niet in behandeling en worden op kosten van de klant terug gestuurd.

* Wanneer je het geretourneerde product wilt ruilen tegen een ander product dat duurder of goedkoper is wordt het verschil van productwaarde terug gestort of in rekening gebracht. Dit is exclusief verzendkosten.

* Bij een ruiling van een product geldt ook dat de verzendkosten van de eerste bestelling, waarvan een product geretourneerd wordt, niet valt onder het retourbedrag. Ook zullen er nieuwe verzendkosten gerekend worden voor het toesturen van het geruilde product.

* Wanneer er betaald is door middel van een cadeaubon zal het retourbedrag opnieuw in de vorm van een cadeaubon aan de klant worden teruggegeven. Ook hierbij geldt dat dit exclusief de verzendkosten is.

* Wanneer de klant graag alleen het aankoopbedrag terug gestort wil op de rekening, wordt dit binnen veertien werkdagen gedaan, gerekend vanaf de dag dat de retourzending in ontvangst is genomen. Het aankoopbedrag zal exclusief verzendkosten worden teruggestort.

Er worden geen uitzonderingen gemaakt op bovenstaande voorwaarden.